Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva tørketromler du IKKE?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-20, 16:18   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørketromler du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Det gjelder virkelig ikke for ullundertøy som jeg bruker til trening. Effektiv måte å holde forbipasserende på avstand på, da, om jeg bruker det flere ganger med bare lufting imellom.

Ullundertøy til trening er som oftest behandlet, slik at det er mykere mot huden og kan vaskes i vaskemaskin. Da er "rensemiddelet" (dvs lanolinet) borte. Det er vel omtrent bare Nøstenbarn sitt som ikke er det. Men selvsagt, hvis man trener mye så skal det noe til at det ikke lukter uansett (derav spesifiseringen "til en viss grad"). Det er derfor jeg ikke trener så ofte i bunad.

Sist redigert av My : 02-03-20 kl 16:23.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 16:20   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Tromler dyner, puter og dunjakker. Sengetøy og håndklær hvis jeg må. Trommelen har vært nærmest ubrukt de siste ni årene.

Gammel 02-03-20, 16:21   #3
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ullundertøy til trening er som oftest behandlet, slik at det er mykere og kan vaskes i vaskemaskin. Det er vel omtrent bare Nøstenbarn sitt som ikke er det. Men selvsagt, hvis man trener mye så skal det noe til at det ikke lukter uansett (derav spesifiseringen "til en viss grad"). Men jeg trener egentlig ikke så ofte i bunad.

Der ser du, jeg visste ikke at det var en forskjell. Takk for oppklaring!

Nei, bunad holder jeg meg stort sett for god til å trene i også. Men med tanke på at jeg tross alt har svettet rimelig mye i bunaden min opp gjennom årene, og da uten å vaske den, så er det jo god hold i argumentet om at ulla bare trenger lufting. Da ble jeg litt klokere i dag også.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.