Sv: Konfirmant 2020
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
Jeg har blitt stressa bare jeg har sett denne tråden på innleggslista, men jeg må snart ta innover meg at det skjer.
Når sender dere ut invitasjoner? Vi har ikke fått laget invitasjon, men vi har innsett hvor den skal bestilles fra og omtrentlig hvordan den skal se ut. Snuppa har bare tidenes kviseutslett akkurat nå og har bedt pent om vi kan vente med fotografering en liten uke eller noe sånt. (Det finnes INGEN normale bilder av henne fra det siste året.)
Jeg sender ut når jeg har fått det klart om seremonien blir på lørdag eller søndag (står øverst på venteliste på annen gruppe enn den hun er påmeldt). Regner med hun blir på den gruppa hun er på, siden informasjonsmøte er neste uke. Men skal høre da, om det er noen mulighet for å skifte gruppe. Informasjonen er egentlig relevant bare for dem som får komme på seremonien, det er begrenset antall billetter. Festen blir uansett på lørdag. Men tenker at det er informasjon som uansett hører hjemme på invitasjonene.
Har heller ingen normale bilder av jentungen her fra siste året, siden hun nekter å bli tatt bilde av, snur seg vekk eller har hår eller hender foran ansiktet. Så får prøve å overtale henne til å ta et bilde en av dagene, hvis ikke blir det invitasjoner uten bilde, eller med et bilde fra hun var liten.