|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorforJeg fikk Livet, illustrert av Lisa Aisato fra teamet mitt på jobb. Det var en nydelig bok.
|
|
|
#2 |
|
Tøff
|
Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor
Den fikk vi og, jeg satt og bladde i den og gråt en skvett.
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
En nær venninne skal gjennom omfattende behandling for alvorlig sykdom nå om få dager. Jeg holder på å lage en liten gavepakke til henne. Kan dette være noe tro? Faktisk ikke hørt om boken.
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorforHver av mine barn, alle voksne og i jobb, ga meg noe de visste at jeg ønsket meg og som ville vært slitsomt for meg å skaffe selv. En bestemt bok fra Eldste, en bestem musikkCD fra Yngste og noe godt Mellomste vet jeg liker. Jeg ble glad fordi de kjenner meg så godt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg ville satt veldig pris på å få en slik bok. Jeg ga den bort selv til noen jeg er glad i, og mottakeren er svært begeistret over innholdet, ble jeg fortalt da jeg var på besøk til ham i går. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorforEn 200 lapp brettet som et hjerte og limt på et kort med teksten, takk for at du tar vare på meg
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|