|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Regifte gaver med firmalogo?
Nei, det som må gjøres om forbruket skal ned er at bedrifter slutter å produsere uvettig merch og folk slutter å ta i mot. Og klistremerker, omgravering eller å sy på en lapp syns jeg avsender kan stå for, man gir ikke bort en gave som må endres for at folk kan bruke den.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Det er jeg HELT enig i. Og ofte er det i lav kvalitet også.
|
|
|
|
#3 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og DET er merkelig. Man kan gi bort ting med logo, men ikke som gave. WHY? Jeg forstår det ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Statoil, nå Equinor, har ikke vært kjent for å dele ut mye produkter, i alle fall ikke til ansatte. Etter 15 år som ansatt der kan jeg knapt huske å ha fått noe som helst, ikke en penn engang. Tror vi har en buff som jeg fikk da fargen magenta ble innført i logoen. Julegaver fikk vi kun et par ganger, uten logo. Så gikk man over til at ansatte kunne velge hvilke formål man valgte å støtte med en sum som selskapet så donerte. Fin løsning!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|