|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva serveres på julaften?Jeg er kjip og forbeholder meg retten til å bestemme hva som serveres hos meg. De får derfor spise det som blir servert.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva serveres på julaften?
Sånn har jeg også tenkt, men så har jeg tenkt litt over hvor mye jeg gleder meg til julemiddagen hvert år. Og at jeg godt kunne tenke meg unger som også gledet seg. De spiser ikke noe særlig tilbehør, så det er bare snakk om å langtidssteke en ribbe.
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er først nå ungene har kommet opp i en slik alder at det å glede seg til julemiddagen i det hele tatt har blitt et tema, og jeg er ikke helt sikker på om yngstejenta er der enda heller. De har så langt gledet seg slik til pakkeåpning, at middagen bare er en langtekkelig pliktgreie de må igjennom først, og som de føler aldri tar slutt. Eldste har ofte vært så spent at hun nærmest har vært kvalm, og ikke hatt matlyst av den grunn. Sånn sett er det faktisk bedre for yngste at vi har hennes favorittmat på første juledag, for da kan hun slappe av og kose seg og virkelig glede seg til maten, uten pakkestress i magen.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-12-19 kl 11:53. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forventer ikke at noen lager pinnekjøtt til meg, derfor har jeg sagt til mamma og pappa at jeg tar med. Jeg hadde ikke gjort det til hvem som helst. Det var ikke noe problem for foreldrene mine heldigvis, det blir jo ikke noe ekstra jobb på de. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|