Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-19, 10:18   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Her er mamma den letteste å kjøpe til. Hun blir virkelig glad for alt, og elsker bare å få pakke, generelt. Jeg kjenner smaken hennes veldig godt og vet hva hun liker, og hun er ikke typen som sier at hun har alt hun trenger. Hun vil vel egentlig helst ha noe ufornuftig, som bare er fint og luksus, som hun ikke unner seg selv, og der er det mye å velge mellom. Nødvendigheter skaffer hun selv.

Jeg kom plutselig på at jeg kjøpte to julegaver veldig tidlig, i et uvanlig lyst øyeblikk, da bokklubben solgte noen fine saueskinnsvotter til 349 pr par (halv pris) i en eller annen kampanje. Slo til og kjøpte to par, også har de ligget i skapet siden, og jeg hadde helt glemt av dem. Så der har jeg gave til en søster og en niese!

Også tror jeg at jeg kjøper hver sin S'well-flaske til to andre jeg er tante til. Jeg aner ikke om de har fra før, men det gjør vel ikke noe å ha to? I tilfelle får de ha den andre på hytta. Foreldrene til disse, dvs min andre søster+svoger har jeg bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til, men der venter jeg til fredag, for det er en typisk BF-vare (i kategorien "kjøkkenapparater"). Skal spleise med vår lillesøster. Da er det en nevø (16), en svoger og stefar jeg ikke vet enda, av de som må være ferdige til 13.desember, da jeg reiser hjem og møter søstre og mamma og bytter gaver. Om jeg ikke har kjøpt så mye enda, så har jeg i det minste en plan for hva jeg skal kjøpe, og det er jo det som er største jobben. Selve kjøpinga går fort.

Flere kommer til å få glasskrukke med hjemmelagde dugnadstennbriketter fra fotballjentene i år.

Sist redigert av My : 26-11-19 kl 12:23.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.