|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?Jada, men innlegget handlet ikke egentlig om han var for tynn eller ikke, men at han spiser for lite og trenger mer kalorier.
|
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?Jeg visste ikke at det var vanlig å ha stålkontroll på hva større barn (og mann) veier, jeg. Hvis det ikke er noe spesielt man følger opp, mener jeg. Jeg tror aldri mine barn har veid seg utenom kontroller på skole og helsestasjon, og vi har ikke vekt hjemme. Jeg synes de ser akkurat passelige ut, men jeg burde kanskje visst hva de veide?
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?
Nei, det trenger du slett ikke.
|
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men siden vi ikke har badevekt aner jeg ikke hvor mye hverken jeg eller barna veier. Så lenge det ikke er spesirlle grunner til at man bør holde øye med vekten ser jeg ingen grunn til å gjøre det.
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Joda. Men som du ser så begynner folk straks å snakke om sin egen skrapa tenåring og spør seg selv om de burde fulgt med mer.
|
|
|
#6 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gutt i puberteten - hvordan få i ham nok?For å svare på spørsmålet ditt, Candy. Du nevnte smør; kan andre fete melkeprodukter være noe? Gresk yoghurt, milkshake med bær, sjokomelk med H-melk osv.? Veldig sunt er det ikke, da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|