|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Silikonpupper?Jeg kjøper ikke det meget populære argumentet om at man gjør det "for seg selv". Å operere svære pupper som gir ryggvondt o.l., ja. Å operer hengende mageskinn som gjør det vanskelig med bukselinninger, ja. Å øke bryststørrelsen, hell no. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Silikonpupper?Jeg synes AC sier ting veldig fint, jeg er enig i alt. For meg er det ikke nødvendig m innlegg eller reduksjon, jeg er B til vanlig og C når jeg ammer. Ikke like spretten som før, men jeg blir 33 og forsoner meg for tiden med at kroppen eldes.
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Silikonpupper?
|
|
|
#5 |
|
|
Ser den, men jeg mente med bukselinninger at man må brette magen dobbelt, og da blir jo sopp osv. med i samme pakken. Jeg mente IKKE at det er ok å stramme opp bare fordi det tyter når man sitter i en stram bukse, for å sette det på spissen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sammenligningen med brystkreft synes jeg var litt vel satt på spissen. Det blir en helt annen sak. Jeg er overbærende ( |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Jeg tror ikke vi er så veldig uenige, egentlig
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Men du sier jo imot deg selv - som trøtt sier - det å ha små pupper kan være vel så problematisk med klær som løst mageskinn. Man kan jo bare gå opp en størrelse i bukser dersom det er mageskinnet som er et problem...
|
|
|
#10 |
|
|
Skjønner at jeg formulerte meg feil, prøvde å være litt mer spesifikk i hva jeg mente litt over her. Det var ikke bukselinningen i seg selv jeg tenkte på, det var bare en dårlig beskrivelse av veldig løst mageskinn. Dessuten ser du smashing ut. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
#12 |
|
|
Pffft. Da hadde du jo ikke vært ObservatørenTM lenger, men Observatøren Second Edition. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|