Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Haster: Best før

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-19, 22:16   #17
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haster: Best før

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Vanligvis er jeg ikke særlig skeptisk til best før, men når det var best før for 7 måneder siden, så hadde jeg ikke lyst til å risikere at gjestene ble dårlige eller no.

Det smakte normalt og vi lever fremedeles.

Gjestene også?

Jeg har opplevd at tørrvarer smaker vondt rett etter de har gått ut på dato også. Potetgull i sånne papirposer og tacoskjell innpakket i plast har tatt smak fra emballasjen.

Det verste var en pakke med kjeks, den var ikke åpnet, men 3 år over best før.
Jeg kjente ikke smaken før etter en kjeks var godt nede i magen. Det smakte så vondt at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg tror aldri jeg har smakt noe så ille. Ble heldigvis ikke dårlig etterpå.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.