Sv: Haddy og boka
(Litt tilbake i tråden)
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Var du der?
Nei, det var derfor jeg skrev "virket". Poenget er inntrykket det ga, også formidlet fra folk som faktisk var der.
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Norge er bittelite. Det er umulig for folk å ikke kjenne hverandre. Det er få andre land man møter byrådet i ditt felt på nattbussen hjem, og det er nesten umulig å ikke bli kjent med og venn med journalister og politikere om man jobber opp mot politiske felt.
Det vet jeg (selvsagt). Har møtt Giske på trikken selv, jeg. Det er ikke det samme som å "henge sammen" i en ganske tydelig definert gruppe som tilhører en "anti-Giske"-gruppering. Med pølsefest akkurat da det så ut som om de hadde "vunnet". Det var uklokt og tok seg veldig dårlig ut.
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Kanskje vi skal kalle bryllupet til Giske et strategiseminar da, rett og slett?
Det kan man helt sikkert gjøre uten å være helt på jordet. 
Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.
Ryktespredning som dette er jo en fullstendig avsporing, og tjener ikke til noe annet enn å ta oppmerksomhet vekk fra saken:
Hvordan da ryktespredning? De har valgt å være utydelige på når forholdet egentlig startet, og det er jo ikke så rart, gitt at den ene parten var gift. Forståelig, men veldig, veldig uheldig for VG. Jeg forstår godt at redaktøren var lynforbannet.