|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Haddy og bokaJeg skrev først noe i samme gata som dere over her: At å fortelle om sin opplevelse av hvor fælt det var å stå i et sånt kjør er fair, men å bruke posisjonen sin til å prosedere om mannens "uskyld" og være advokaten hans ikke er greit på en flekk.
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haddy og boka
Det der har jeg tenkt mer enn en gang også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Multitaskingmaniac
|
Dette.
|
|
|
#4 |
|
geskjeftig
|
Jeg har vel vært på "suck it up" hele veien. Hvordan han var og har vært oppigjennom har ikke vært noen hemmelighet. Man kan godt velge seg en sånn mann, og en mann som også søker stadig mer makt og synlighet, men da bør man være forberedt på at dette kan komme. Samtidig vil jeg tro at det må være belastende med en mann som har vært en versting i tildels samme nettverk som henne så lenge, det er kanskje ikke så mye støtte å hente for henne selv?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|