|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Brudd på ytringsfriheten eller brudd på opplæringsloven?Jeg syns du er helt på bærtur, Floksa. Det virker virkelig ikke som du vet hva Lysglimt og Alliansen driver med. Eller at du har helt grep om ytringsfriheten. Lysglimt kommer med rasistiske utalelser og oppfordringer til vold. Unge venstre har en banner der de fremmer sitt syn om at cannabis skal bli lovlig. De oppfordrer ikke til ulovlig narkotikabruk, de ytrer ønske om en demokratisk, lovlig prosess der et rusmiddel gjøres lovlig.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Brudd på ytringsfriheten eller brudd på opplæringsloven?
Helt ærlig tror jeg det er du som ikke helt forstår hva ytringsfrihet her. Det er frihet også til å mene og ytre det som er helt i grenseland som hva loven tillater. Ytringsfrihet er ikke noe man pynter seg med når ungdom vil fronte tjall på en skole.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Jeg tilegner deg ikke noe som helst, jeg leser det du skriver i denne tråden.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Ja det er en veldig vanlig måte å bli møtt på. Du støtter folk rett til ytring OGSÅ når det er de kjipe meningen som går på tvers av det du mener. Ja da må du egentlig være tilhenger av det de mener.
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Det har jeg ikke sagt noe som helst sted. Jeg foreslår at du leser hva du skriver selv, og hva jeg har svart på det en gang til, for jeg syns du driver med sirkelargumentasjon.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|