|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Kaffe | Te |?? | |||
| Kaffe! |
|
85 | 62,50% |
| Te! |
|
24 | 17,65% |
| Annet.... Spesifisert i tråden |
|
22 | 16,18% |
| Broccolismoothie |
|
5 | 3,68% |
| Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaffe | Te?
Det forstår jeg. Jeg kjøper stort sett latte på cafe, men jeg er ikke ofte på kafe. På jobbmiddager går det i sort kaffe.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Næh, det må du ikke. I Oslo har jo den verdenskjente baristaen Tim Wendelboe startet kaffebar som i hovedsak serverer svart kaffe. Riktignok ikke ordinær traktekaffe, men espresso og dryppkaffe. Og dryppkaffe er jo faktisk bare trakting av kaffe, for hånd.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke peiling, men jeg har alltid tenkt at en barista håndterer og jobber med en råvare, ikke primært å lage fancy melkekaffe. Så han/hun blir sikkert kjempeglad hvis noen bestiller noe ordentlig håndverk som ikke er besudlet med melk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
TittelTøs
|
Prøv da å bestille en svart kaffe med en espresso-shot oppi. Helst to shots. Fordi den svarte kaffen ikke er svart nok. Da ser de rart på deg.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er enig i denne prioriteringsliste. Jeg er glad i kaffe, men drikker det veldig sjelden, fordi det er et helt måltid for meg. Spesielt om jeg skal ha melk i, noe jeg foretrekker. Hjemme drikker jeg nesten aldri kaffe, fordi mannen min ikke drikker kaffe og da blir det for mye tiltak for bare meg.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|