|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvor mye penger brukes til reise og overnatting i løpet av et år? Les innlegget først | |||
| Under 1000 kr |
|
0 | 0% |
| 1000-4000 kr |
|
6 | 9,38% |
| 4000-8000 kr |
|
7 | 10,94% |
| 8000-12000 kr |
|
5 | 7,81% |
| 12000-16000 kr |
|
2 | 3,13% |
| 16000-20000 kr |
|
4 | 6,25% |
| 20000-24000 kr |
|
9 | 14,06% |
| 24000-28000 kr |
|
2 | 3,13% |
| 28000-32000 kr |
|
0 | 0% |
| Mer enn 32000 kr |
|
29 | 45,31% |
| Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?I år: 1 tur til Stavanger, 1500 i flybilletter. 1 tur nordover og sørover igjen, 2000 i diesel. 1 tur til Danmark, 5000 for båt og overnatting på bondegård.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Jeg stemte 1000-4000 basert på minimal reisevirksomhet i fjor og i år pga. husbygging. Så langt i år er vi fremdeles på 0,-, men vi rekker litt bensinutgifter til Dyreparken i august og kanskje en flybillett til Stvgr til jul?
|
|
|
#25 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Har ikke regnet på det, men vi er definitit i den øvre kategorien. Vi har en sommerferie hvert år, hele familien. I tillegg har jeg og mannen hatt en til to langhelg hvert år uten barn, og minimum en jente- guttetur hver til en eller annen storby. Dette kommer i tillegg til evt kortere turer med barne til England... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi bruker mye penger på reising. I snitt er vi borte minst en weekend pr måned - alt fra fly til Bergen, bil til en eller annen hytte eller storbyweekend her og der. Heldigvis er endel av sistnevnte kategori i regi av Mr. Norways jobb og dermed ikke noe vi betaler selv (annet enn shopping og diverse da...
|
|
|
|
#27 |
|
villende
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Hu, det tørr jeg nesten ikke tenke på. Langt over 32 000 i løpet av et år, vaffal. Her prioriteres reising og komfort meget høyt. (Sier hun som snart skal tilbringe en uke i "villmarken" uten strøm og vann...) Sist redigert av Gaia : 14-07-07 kl 23:48. Årsak: La til litt informasjon |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi bruker mest på bussbilletter, togbilletter, flybilletter, bensin, mindre på overnatting. Men det blir fort mer enn 30 000 i året med familie og venner langt unna og bare en tur hjem til mine foreldre for Lille og meg med tog eller buss er jo kjapt en tusenlapp.
|
|
|
#29 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi reiser utenlands minst fire ganger i året. Tre av gangene bor vi hos familie, og betaler ikke for overnatting. Men flybillettene kommer nok fort på rundt 20'000 i året. Hvis vi regner med tog, buss osv som vi bruker i ferien, så blir det jo fort mer også. Jeg krysset av for 24'000-30'000. I år blir det en del mer, siden vi skal ha langweekendsferie i november, der fly og hotell kostet mye, i tillegg blir det mye tog&buss i sommerferien også. Så i år er vi nok nærmere 40'000.
|
|
|
#30 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi bruker mellom 30-40..000 i året, og det ER verdt hvert øre |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Getting in tune
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi bruker alt for mye ... Som Toffen, over 50000. Men det kan variere fra år til år.
|
|
|
#32 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi reiser svært lite. Har unger som hater å kjøre bil og i tillegg ganske trang økonomi. 8-12000 i året er max. Vi har en weekendtur uten barn en gang i året, den er hellig. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi reiser en hel del og bruker mye. Uten at jeg har nøyaktig oversikt (men det har nok mannen min), så vil jeg tippe godt over høyeste sum her. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Pauset
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi har aldri reist på sydenferier. Har ikke hatt økonomisk mulighet til det. Vi drømmer om at vi skal få reist på en slik ferie når det ordner seg med livet vårt. Vi har brukt kombicamp de siste årene og da koster det 180-200 kr. natt + bensin. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi bruker nok en god del over 50 000,- Det blir noen turer til Spania og noen turer på fjellet. Og i fjor og neste år blir det USA-turer og det er jo over 50 000,- i seg selv.
|
|
|
#36 |
|
sjelden
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Det er dyrt å reise herifra, så vi faller godt over 50.000.
|
|
|
#37 |
|
I farta!!
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi flyr utrolig sjelden (to ganger siste 6 årene tror jeg). Reiser mest med bil og det koster ikke allverden. Bor også sjelden på hotell. Så max 10 000 vil jeg tro. Vi er mye borte, mest på fjellet. Men blir nok litt flere utenlandsturer etterhvert.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|