Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker du sushi?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du sushi?
Nei, æsj! 32 14,16%
Tja, en bit eller to til nøds, men det er ingen høydare 28 12,39%
Ja! Kjempegodt! 130 57,52%
Det er godt, men ikke som et fullt måltid, det blir too much 19 8,41%
Sushi er festmat! 57 25,22%
Sushi er IKKE festmat! 27 11,95%
Jeg har aldri smakt sushi. 10 4,42%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-19, 20:24   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg forstår av svarene her at folk har litt ulike erfaringer med sushi, og tenker at det kanskje henger sammen med hva slags type sushi man har fått servert? Dette er fra min favorittrestaurant, og jeg synes et slik fat er skikkelig fest, jeg.

Det er vel alltid litt vanskelig å forstå at andre ikke liker noe en selv synes er så utrolig godt, og det er lett å tenke at vedkommemde bare må ha vært uheldig og fått servert noe som ikke var helt bra. Men det er faktisk fullt mulig at folk rett og slett ikke liker det, selv ikke de delikate og svært profesjonelt tilberedte festvariantene. På samme måte som det er vanskelig for mange som ikke liker det å forestille seg at andre spiser det fordi de virkelig synes det er godt, helt på ordentlig. De mener at folk bare later som, for å være trendy (har hørt den varianten og).

Det trenger verken være feil type sushi eller en "kulturgreie". Bare smak og behag.

Sist redigert av My : 26-05-19 kl 20:36.
My er aktiv nå   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.