|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beregne drikkevarer, 37 menneskerHvis man har alkoholfri konfirmasjon, noe jeg har sett på som en selvfølge (hos oss, bryr meg ikke om hva andre gjør), er vel en blanding av brus, farris (boblevann av noe slag, iallfall), vann og eplemost/alkoholfri sider det vanlige. Vi gikk iallfall for det, og jeg mener vi beregnet en liter pr.person. Det var veldig pent vær på vår konfirmasjonsdag i fjor, så det gikk med en del drikke. Jeg er ikke så veldig glad i eplemost, så personlig ville jeg satt pris på at det var et assortert utvalg av drikke der jeg var gjest. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker
Sånn ca dette ser jeg for meg, eplemost er ikke så vanlig her, i alle fall har det ikke vært i noen av de konfirmasjonene jeg har vært i, så det vet jeg ikke om jeg kommer til å satse på. Jeg ser for meg, assortert utvalg i brus og cider, Farris, og vann i karafler når vi skal ha konfirmasjon til neste år.
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Beregne drikkevarer, 37 menneskerMan må jo se an selskapet.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Beregne drikkevarer, 37 menneskerDet vi har i dag er: 72 bokser brus |
|
|