|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: //HJELP!// Kjole til sommerfestHvor høy er du? Eventuelt, hvor lav?
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: //HJELP!// Kjole til sommerfest
Jeg er 164. Men adskillig tjukkere enn deg, tror jeg nok.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: //HJELP!// Kjole til sommerfestJeg brukte tilsvarende sko med lavere hel i et bryllup i fjor.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Kjolen er romslig i størrelsen, hvertfall. Og den hadde nok sittet bedre på noen langt mer brystfagre enn meg.
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
ca. 15 kg+ gir grei kløft, ja.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
I wish! Jeg har minst 15 kg for mye og har nesten ikke pupper. Det hadde jeg ikke da jeg var 50 kg for tung heller.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|