Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Liker dere campingferier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-07, 22:37   #1
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Liker dere campingferier?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men så spiser jeg ostepop med gaffel eller hansker også da.

*kremt*
Jeg skal visst ikke le av det, jeg prøvde nå med gaffel, og herlighet så deilig, slipper alt gris og lukt på fingrene!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 22:43   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Liker dere campingferier?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

*kremt*
Jeg skal visst ikke le av det, jeg prøvde nå med gaffel, og herlighet så deilig, slipper alt gris og lukt på fingrene!

Måtte quote denne, utrolig bra kommentar

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 23:09   #3
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Liker dere campingferier?

Det eneste som får meg til å vurdere teltferie og campingliv er nyforelskelse

Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 23:23   #4
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jeg elsker telt! Har minimum 20 døgn i året i telt, og skulle gjerne hatt fler. Deilig å krype ned i god og varm sovepose og høre vinden i teltduken, eller drypping fra regn. Våkne om morgenen mens gresset ennå er fuktig, sette over kaffen på primusen og være ute.
Jeg er veldig jentete, og hjemme er jeg glad i dusj, sminke og høyhælte sko, men på telttur er det annerledes. Savner ikke varmt vann før etter en drøy helg.
Var to uker på ulike campingplasser mellom her og Østerrike i sommer, og det gikk superbra med ei snuppe på 2 år. Fantastisk ferie!

Jeg ligger forresten laangt unna campingvogner, der går grensa mi....

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 23:50   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Det eneste som får meg til å vurdere teltferie og campingliv er nyforelskelse

Eksen min dro på bryllupsreise i telt. Nesten 3 uker på Finnmarksvidda. Midt på sommeren, i myggsesongen....

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 00:00   #6
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er langt ifra noe camping/telt-menneske. Liker ikke store campingplasser med mange oversosiale mennesker. Ferie liker jeg å tilbringe i det stille sammen med nærmeste familie. Jeg kan ikke fordra å ligge i telt. Det er klamt og ekkelt. Takke meg til hotell.

Gammel 28-07-07, 23:38   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ikke bygget for campingliv.

Liker ikke og er redd for alt som kan krype, maur, edderkopper osv
Jeg liker ikke å gå på do hvor det er skittent og vått overalt.
Liker ikke å vaske meg der hvor andre har tømt kjelen med Spagetti ala Capri.
Liker ikke soveposer
Liker ikke å våkne i et varmt, tett telt hvor sola steker i ansiktet.
Liker ikke at alt blir rått, sandete og skittent.
Liker ikke kortspill og drikking hele dagene.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.