|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?Hvorfor bytte? Skjønte at ikke alle her mente «splitter ny bil» når de skrev «ny bil», altså. Det er mannen i huset som, stikk i strid med mine prinsipper, har begynt å mjære om helt ny bil.
|
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?
Det vil mest sannsynlig komme flere store utgifter, og de reparasjonene er ikke lønnsomme, men bilen går litt til. Jeg leide WW Touran i høst, eieren beklaget seg over 20 000,- årlig til drift og vedlikehold. Men bilen var heller ikke verd noe på bruktmarkedet. En vennefamilie byttet ut kjær Toyota Avensis, nær 20 år gammel, mange dyre reperasjoner og mye rust.
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva som er god nok grunn til å kjøpe noe nytt kan vel diskuteres, enten det gjelder bil, sykkel, veske eller kjole.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 06-03-19 kl 00:42. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?Jeg får ny bil hvert 4. år = firmabil. Min bil kan gå maks 120.000 km, kjører vesentlig mindre nå enn tidligere, så jeg klarer stort sett å holde meg til det.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?Vi solgte nettopp 12 år gammel dieselvolvo og kjøpte 2017-modell ladbar hybrid. Bor på landet og må ha to biler i hverdagen, og er avhengig av en med 4-hjulstrekk, derfor solgte vi volvoen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Jeg syns dette er gode grunner for å bytte. |
|