|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?
Jeg brukte et år på å rydde/tømme kjeller, skap, hyller osv, og plutselig fant vi et hus vi kjøpte. Da var jeg glad for å ha gjort den jobben!
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?
Det har du rett i.
|
|
|
#3 |
|
--
|
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg har i februar konsentrert meg om gangen. Også litt rydding i kjelleren. I kjelleren står også alt som var på loftet, så det prosjektet tar nok ett år. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?Jeg holder på med kjellerstuen. Den skal pusses opp litt i løpet av våren, men samtidig må det ryddes veldig. Den blir brukt av barna daglig til TV/PS4, men har samtidig vært et slags lager/kontor/hobbyrom for oss også så det er mye greier der. Jeg begynte med rydding i vinterferien og har kastet en masse gamle papirer (og dermed frigjort en del hyller som barna nå kan ha Legobyggverkene sine i). Jeg fant også en hel pappeske full av DVD'er vi aldri kommer til å se igjen samt noen poser med gamle leker. Førstnevnte er gitt til loppemarked og lekene er lagt ut på finn.no.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|