Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Felles klasseregler?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-19, 14:51   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Felles klasseregler?

Noen ganger synes jeg det lukter litt av manglende evne/vilje til å sette grenser for egne barn. En far spurte på foreldremøte om vi kunne ha felles regel om at ungene ikke fikk sende meldinger (SMS tror jeg, eller generelt, de var 9 år, så det var før "alle" hadde snap) etter et bestemt klokkeslett på kvelden. Hans datter hadde nemlig problemer med å roe seg og få sove om kvelden, fordi det tikket inn meldinger lenge etter leggetid.

Heldigvis var det en av de andre foreldrene som sa høyt det jeg tenkte, at han kanskje burde ta fra niåringen mobilen når hun skulle sove. Men jeg vet at dette er et barn som stort sett alltid har fått viljen sin, og klart, det er lettere å kreve at alle andre innretter seg, enn å ta et upopulært oppgjør med eget avkom.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.