|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Påfyll i hverdagen
Å, jeg hadde sånne ambisjoner om kvalitetshverdagstid med barna på kjøkkenet, og det gikk så utrolig åt skogen. Når man aldri kunne lage noe med 3 egg i fordi HAN FIKK KNEKKE TO EGG OG JEG BARE ETT!!!!!
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har heller aldri greid å nyte tid med unger på kjøkkenet. Det har med at jeg ikke er veldig glad i å drive på kjøkkenet selv, og når jeg gjør det vil jeg være effektiv, rydde unna etterhvert, og bli ferdig. Jeg har ikke tålmodighet med å at unger skal bruke lang tid, søle og klusse.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 23-01-19 kl 10:56. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Påfyll i hverdagenGjøre de tingene med barna som jeg liker å gjøre, det tror jeg er essensielt. Så her var det blitt færre "barnearrangement" tjåka fullt av folk og hylende barn, færre hobbyprosjekter jeg bare vil ha unnagjort, ikke så mye felles matlaging før eldste nå begynner å bli litt mer selvgående, men desto flere turer ut i marka, på sykkel eller til fots eller til nærmeste badevann. Det er også mange lavterskelturer ut i gata med kaffekoppen i hånda med lek og sykling for barna og skravling for de voksne. Sist redigert av Timar : 23-01-19 kl 16:21. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Det kan fort bli sånn, ja.
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Oh yes.
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 23-01-19 kl 19:02. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dig for victory!
|
Det og. Står på lista over ting som skal gjøres. Skal bare...
|
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Tenkte på dette i dag da treåringen og åtteåringen kranglet om hvem som skulle røre i vaffelrøra |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|