|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tips til folk som aldri har sett serier...
Men leser de? Er de interessert i noe? Hva slags lærere er de? Friluftsmennesker? Dyremennesker? Liker de å gå på museum? Leser de krim?
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til folk som aldri har sett serier...
Jeg fjaset litt, men saken er at jeg ikke vet helt. De er allmennlærere på barneskolen, de er mellom 50 og 60, de snakker om jobb, videreutdanning, barnebarn, de går i syforening og noen av dem trener. Det hender noen av dem går i teater, på typiske «vanlige» oppsetninger (vi har ett teater her i byen), de leser nok bøker, antar jeg, antakelig bestselgere. De er liksom helt vanlige... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Tips til folk som aldri har sett serier...Six Feet Under er helt fantastisk. Men jeg tror at man skal være litt mer vant til å se serier for å virkelig like den. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til folk som aldri har sett serier...Jeg så knapt en serie selv før høsten 2016 eller 2017, bortsett fra Broen og Call the midwife, og da jeg startet, var det nettopp med Downton Abbey. Jeg ble hektet, det må jeg bare innrømme, og det fortsatte med Mr Selfridge, og Victoria og The Crown, hotel Halcyon, Breaking Bad, og små britiske krimserier som The Bletchley Circle, Happy Valley, Broadchurch og mye mer... har elsket samtlige... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til folk som aldri har sett serier ...Greyzone |
|