Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Enig med Line* og en del andre i at det å karakterisere Marta som en person som er resultat av inavl og derfor sprut gal er ufint. Jeg synes ikke noe om slike karakteristikker, men til dere som har kommentert at dette er anderledes enn FP sin vanlige policy er jeg ikke enig. I de andre sakene hvor dette har vært kommentert har det vært saker hvor den som ble diskutert ikke selv hadde gjort noe for å "starte" saken. (Kåre Conradi sine penis bilder og Rune Rudberg sine "litt mer enn bare en penis" bilder).
Ellers ler jeg godt ettersom jeg tror at min yngste datter (3 år) følger i Marta sine fotspor som hestevisker. Hun har fått lov å ri på en islandsponny i ferien og denne hesten refererer hun til hele tiden. Nå sist var det at: "Hestene ble lei seg fordi hun måtte legge seg. De ropte på henne." (og denne ropingen hørte hun 800 km unna så det er kanskje et element av synskhet inne i denne hesteviskingen? )
Personlig tror jeg ikke på hverken synskhet eller engler som har personlig kontakt med enkeltmennesker.
Sist redigert av him : 27-07-07 kl 23:35.
Årsak: biler -> bilder
|