Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-19, 13:10   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er mest overrasket over hvor mange som synes det er plagsomt å ha på finklær. Hvor ukomfortable finklær har dere egentlig?

Takk for at du spurte! La meg gi deg litt innsikt. Som star skrev tidligere, så framhever alle finklær det jeg fortvilt prøver å dekke til. Strømpebukser har ALDRI passet meg. De siger ALLTID. Jeg har lange bein, noe som i utgangspunktet gjør at tynne strømpebukser er et stort problem. Etter at jeg har blitt overvektig har den situasjonen blitt om mulig enda verre. For å unngå at det skal bule ut både her og der, så må jeg på med holdinn-ting. Og det er i hvert fall ikke spesielt behagelig.

Å bruke stay-ups er forresten ikke et alternativ av to årsaker. Slike strømper holder seg sjelden langt nok oppe på lårene til at de ikke vises under et knekort skjørt, og da vil dessuten lårene gnisse mot hverandre.

Å være overvektig er et mote- og penklærmessig helvete.

Men siden gårsdagens nyttårsfeiring krevde penklær, så stilte jeg selvsagt opp i både penkjole (hvor nakkehåret kontant festet seg i den lille kjoleknappen i nakken), strømpebukse (som konstant seg nedover og var vond) og hold-inn-undertøy (som definitivt ikke var behagelig, men som i det minste jevnet ut de verste bilringene). Og selv om skoene var gjort så behagelige som mulig (flate og ganske myke ballerinaaktige sko), så har jeg i dag svært vondt i føttene.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.