Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2018

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-18, 19:21   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg baker bare kaker som alle/de fleste liker, derfor utgår en del sorter. Lager som regel fire- fem sorter, brente mandler er som regel en av dem, og de spises til kaffe på julaften og i romjula. Noen smaksprøver før jul, men det meste klarer vi å spare til selve Dagen. Tror sjelden vi har behøvd å kaste noe, det ville vi garantert gjort om vi bakte syv sorter og sandkaker og sirupssnipper var blant dem.

Mange julekaker er ofte ikke verdt kaloriene, mener nå jeg. Ikke at jeg teller kalorier i jula (ikke så ofte ellers heller, dessverre... ), men sitte å trøkke i seg tørre småkaker som består av omtrent bare mel, sukker og smør når det finnes så mye annet godt? Nei, det gidder jeg ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.