Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Facebook lekker

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-18, 15:56   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook lekker

Ja, og den private biten av det er også helt, helt annerledes. Nå skriver jeg ikke særlig private ting på veggen min uansett, men problemet her er at de kan slå sammen mye informasjon og misbruke det, f.eks. slik at folk som både går på festivaler og liker bøker reagerer på en annen type propaganda enn folk som liker festival og countrhatter #tenkteksempel. Det er ikke et stort problem på individnivå, men kjempestort på populasjonsnivå, og for Facebook.

Hvis mannen til venninnen min leser tekstmeldinger fra meg, kan han plutselig lese at jeg sliter i ekteskapet eller har vært utro eller har kjøpt New York-tur til ham til jul - helt ubedt. Det er personlig og privat på en helt annen måte, og setter alle i en vanskelig situasjon.

Og seff, eksempelet med overvåkning for kontroll er igjen en helt annen greie.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.