|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tenåringssjokket - overvåkningI mitt forhold overvåker vi ikke hverandre. Eller barna. Vi stoler på hverandre. Jeg anser det som helt absurd å skulle sjekke hverandre for å kunne stole på hverandre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Tenåringssjokket - overvåkning
Men det er dette som blir så absurd for meg. Jeg har ingen grunn til å tro at mannen min ikke stoler på meg. Og har heller ingen problemer med at han har tilgang til å vite hvor jeg er gjennom Find my iPhone. Mener du helt oppriktig at hvis dere hadde hatt tilgang til å vite de andre familiemedlemmenes GPS-lokasjon betyr det samme som mistillit? Helt uansett? Sist redigert av Gaia : 12-12-18 kl 18:31. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Tenåringssjokket - overvåkning[quote=Gaia;4759070]Men det er dette som blir så absurd for meg. Jeg har ingen grunn til å tro at mannen min ikke stoler på meg. Og har heller ingen problemer med at han har tilgang til å vite hvor jeg er gjennom Find my iPhone. Mener du helt oppriktig at hvis dere hadde hatt tilgang til å vite de andre familiemedlemmenes GPS-lokasjon betyr det samme som mistillit? Helt uansett? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Nettopp. Hadde mannen min hatt behov for å sjekke hvor jeg var og hvem jeg snakket med til en hver tid, så er det jo DET som er problemet, ikke om det skjer gjennom snapmap eller privatdetektiv eller nabokjerringa.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja ikke sant?! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Ja, google vet virkelig mer om hvor jeg skal enn mannen. Som ikke har snap og ikke har annen posisjonsdeling aktivert på noe vis. Men google. Jepp, den vet hvor jeg har tenkt meg. Og varsler til og med en time før jeg har tenkt å dra at drar jeg nå er det null kø. Og det vet jeg, for ofte drar jeg da, men nå skal jeg altså jobbe en time til og da vet både jeg og google at, vel, da er det mer biler.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|