|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Skal vi virkelig ha trikker i Oslo?Tror Tjorven mente at de HAR uhorvelig lang bremselengde, og kjører deretter.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal vi virkelig ha trikker i Oslo?
Ja, det var tanken bak det jeg skrev.
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal vi virkelig ha trikker i Oslo?I Trondheim ble trikken nedlagt 1988, det var sørgelig da de tok opp trikkeskinnnene, virkelig slutt for trikk. Noen linjer ble nedlagt tidligere, Gråkallbanen gjenåpnet 1990 som privat, men har bare 56 sitteplasser, noe vi fikk erfare som litt lite når en gruppe på 50 skal reise kollektivt til Lian, men gøy da.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ah, ja, skjønner. Jeg tror det automatisk blir roligere når det går på skinner, det går jo ikke an å ta brå svinger, f.eks.
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror det er både det, og at man er nødt til å kjøre mer rolig. Noen bussjåfører har jo som metode å pumpebremse i rykk før hver holdeplass så folk blir kastet rundt.
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Ja, eg trur begge faktorane speler inn. Det var meint som svar på Input sitt innlegg om at ho ikkje skjønte at folk kunne oppfatte trikk som betre enn buss.
Det trur eg og.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|