Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-18, 15:57   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Mann som bryter inn i vaskeplanen min for klær. Det er jeg som vasker 95 % av husets garderobe, og jeg har et system. For å fordele vått på stativ og i trommel, for å sørge for jevnt tilsig av rene basisplagg, og at det går en ullvask i ny og ne. Hvor vanskelig kan det være å skjønne at haugen med håndklær på utsiden av maskinen er neste på lista? Ikke én singel jeans, eller 2 hvite t-skjorter han liker godt.

Mannen tar seg av mesteparten av klesvasken hos oss, men jeg skjønner fortsatt ikke greia hans. Han sorterer ikke på farger (joda, sånn noenlunde, men det hender det går litt på tvers), men på plagg. Altså han kan finne på å vaske ei hel maskin full av bare t-skjorter. Hva i alle dager er vitsen med det, mangler du t-skjorter, så vask fire-fem, og samtidig, vask ungenes bukser, gensere, treningstoppene til eldstejenta, og mine sokker, så vi får rent litt av hvert! Hvem i alle dager har behov for femogtredve rene t-skjorter på en gang? Og deretter gjerne ei maskin med kun jeans. Fem av hans egne, to av mine, tre av jentungen sine. Hvorfor ikke snike inn i det minste en genser samtidig, som går i ca samme farge, når guttungen ikke har noen rene hettegensere?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.