|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?
Nå er det vel ingen som skriver at de har "reagert veldig" på verken speilegg eller ostekjøp, eksempelet med eggene brukte jeg bare for å beskrive hvordan jeg tenker rundt "er det greit å hamstre?" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, skjønte det, poenget var bare at jeg har en tendens til å tenke at det sikkert har en logisk grunn når folk oppfører seg litt utenom det vanlige, og tenker ofte ikke mer over det. Reagerer mer på de som kommenterer andres hamstring enn på de som hamstrer. Det gjelder også de som fyller vogna med kjøttdeig o.l.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Den logiske grunnen til han som tok tre av de fire eggene jeg hadde laget var at han hadde lyst på tre egg, så da tok han det.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, litt annerledes når det er hjemme hos noen, enn på hotellfrokost. Der hadde heller ikke jeg antatt at han hadde tre unger bortgjemt i et hjørne, som ville begynne en gedigen krangel hvis bare to fikk egg, og den tredje måtte vente på ny forsyning.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|