|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valgets kval: Garmin eller Suunto?Jeg endte jo med Suunto, men er mellomfornøyd med klokka, og synes den er lite brukervennlig, beltet kommuniserer ikke med tredemøllene på senteret, og nå har i tillegg pulssensoren begynt å svikte etter ett år. Kundeservice er på saken, så vi får se, men det blir nok Garmin neste gang jeg kan forsvare et klokkekjøp.
|
|
|
#2 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Valgets kval: Garmin eller Suunto?
Suunto er for fjellfolk, Garmin er klokka for løpere har vi konkludert med («vi» er i dette tilfellet treningsvenner av meg). Suunto er ikke brukervennlig for løpere. Da jeg kjøpte Fenix5S Plus den dagen den kom ut i sommer, solgte jeg 5Sen til en venninne som hadde gitt opp Suunto. Hun er storfornøyd med Garminklokka hun overtok etter meg.
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Det burde jeg visst for ett år siden. Suuntoen viser for eksempel ikke hastighet underveis før man har synket mot appen, og brukervennligheten til menyer osv er ikke imponerende. Klokka er fin å se på, men det stopper litt der for min del, så jeg endte opp med å bruke den gamle Polarklokka til den plutselig nektet å motta lading.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 10-10-18 kl 10:00. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Ubrukelig!! Du må ha pulsbelte i tillegg, i alle fall på intervalltrening. På rolige økter og i idretter med lite humping fungerer det litt bedre, men fortsatt forsinket pulsregistrering ift pulsbeltet. Funker bra til måling av puls resten av døgnet når du ikke trener da
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|