|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det med nordmenn og hytta
Fordi man rusler rundt i ullundertøy f.eks? Det gjør jeg aldri med gjester hjemme. Ikke fordi jeg ikke kan, men fordi det aldri skjer. Jeg opplever det som litt mer laidback på hytten, uten at det betyr at jeg er superstresset og har høye standarder for besøk hjemme.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det er dette jeg ikke skjønner. Jeg kan godt gå i ullundertøy hjemme også, selv om jeg får gjester, i alle fall om det er folk jeg kjenner. (Nå er jeg ikke en person som vaser rundt i stillongs, men gjerne en slaskete joggebukse, og det er vel omtrent det samme?) Hvis jeg ikke kjenner personene så godt, ville jeg mest sannsynlig slengt på meg meg noe klær på hytta også. Sist redigert av rine : 23-09-18 kl 15:21. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Det tenker jeg er en fin selverkjennelse og en god grunn til å ikke kjøpe hytte. Alt for mange eier hytter de ikke bruker. Om man ikke har så rikelig med penger at hyttedriften ikke merkes i lommeboken, så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke selger unna en eiendom som ikke blir brukt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Akkurat den køståingen fryktet vi også, men med litt planlegging og fleksible jobber så er det mulig å unngå de fleste helger. Om man ikke kjøper hytte i hyttefelt i Myrkdalen eller på Geilo, så kan man også få nesten nabo/bekjentskapsfrie soner
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|