|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Feriebolig i USA - VRBO eller Airbnb?OK. Det er i New York jeg har hørt om problemer med Airbnb. Myndighetene ønsker at mulige boarealer skal brukes av innbyggere og ikke turister.
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Feriebolig i USA - VRBO eller Airbnb?
Vi snakket om å kjøre fra NY og sørover, men jeg tror det blir for langt. Og jeg skjønner jo dilemmaet med at alt leies ut på Airbnb...
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sommeren for noen år siden så fløy vi til NY, tok toget til Washington og når vi forlot Washington så plukket vi opp en leiebil. Vi avsluttet ferien med en uke i Orlando. Total ferielengde var 4 (magiske
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Problemet er at jeg ikke kan være veldig mange dager på reisefot. Jeg får ikke tatt medisinene slik jeg bør, så det begrenser seg hvor lenge vi kan være in transit. Og da er jeg redd det vil bli for slitsomt å gjennomføre, og ta for lang tid. Vi har jo vært mye i Orlando og er nok ferdig med parkene, så vi tenker å holde oss langs kysten i Florida denne gang. Vi kan alltids svippe til Orlando om vi vil i park likevel.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|