|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #2
Jeg fikk nettopp telefon på jobb, fra en utbygger som SLURPET kaffe (antar jeg) inn i øret mitt.
|
|
#102 |
|
|
Sv: Gruffetråden #2Kaffeslurping! Agggggghhhhh! |
|
|
|
|
#103 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Det hjalp ikke at han prøvde å omgå regelverket, og i tillegg vil ha kommunen til å opptre som gratis konsulent for hans private prosjekt.
|
|
#105 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Gruffetråden #2Melder meg som en som ikke utstår spise-/drikkelyder. Glugg glugg svelgelyder når noen heller i seg en flaske vann, smatting, slurping, knasing, tygging med åpen munn (alltid en bonus å få se most mat i noens munn
|
|
#108 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Gruffetråden #2Sure og kjedelige middelaldrende foreldre som er moralsk øyebrynsløftende og snurpemunnindignerte over ungdomsgenerasjonen. Og som hele forbannede tiden sier: sånn var det ikke da jeg var 19 år.... |
|
|
|
|
#109 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Både mamma og søstra mi er sånn som kan ringe meg mens de skal spise noe eller drikke, og jeg legger på, jeg takler det ikke.
|
|
#110 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #2Jeg blir livredd av å konsumere noe som helst i nærheten av folk ved å lese dette.
|
|
#112 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Det er jo vi som sliter med dette som eier problemet, ikke du eller de andre. Det er vi som må lære oss strategier. |
|
|
|
|
#115 |
|
ctrl+z
|
Skjønner det, men jeg vil jo helst ikke irritere andre.
|
|
#116 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #2Tom for kaffe. |
|
|
|
|
#117 |
|
ekstremt trøtt
|
For meg er det verst med folk som jeg er veldig nær, eller fremmede på steder det ikke er forventet at man skal spise, eller i telefonen. Det er sjeldent jeg irriterer meg når jeg er med venner og bekjente. Da er jeg i en annen setting, jeg følger mer med på samtalen og jeg spiser som regel selv.
|
|
#119 |
|
Tøff
|
Sv: Gruffetråden #2Kreft. En av de virkelige viktige menneskene i barndommen min, som alltid fikk meg til å føle meg viktig og bra nok, er dødssyk og det er ingenting å gjøre. Han kommer til å dø. I går var jeg ufattelig trist, i dag er jeg rasende.
|
|
#120 |
|
Står på egne ben
Sv: Gruffetråden #2De som har tastelyder på mobilen når de skriver på den. Og sitter ved siden av på et stille sted og skriver i vei. På venterom. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|