|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg er strengt tatt like ille jeg, men mannen plages tydeligvis mindre av det.
|
|
|
#4 |
|
heimføing
|
Det Maverick sier. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig. Derfor synes jeg det er spesielt viktig at ungene ser at det er like naturlig at mamma kjører som at pappa gjør det.
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Her er det bare jeg som har lappen, så dette er en helt fremmed problemstilling for meg. Jeg mener man trenger ganske mye mengdetrening for å være en god sjåfør, så damer som overlater det til mannen gjør seg selv en bjørnetjeneste.
Barna mine hadde liten tiltro til at menn kunne kjøre da de var små. De var overbevist om at kvinner var bedre sjåfører siden de stort sett fartet rundt med mamma og mormor, mens pappa og onkel var passasjerer |
|
|
|
|
|
#8 |
|
can-jur
|
Neh. Det betyr at han også må kjøre hjem fra fest. Alltid.
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg tror ikke vi har byttet plass slik at han får kjøre noen gang. Til vanlig kjører jeg min bil og han sin bil - og min tidligere bil var førstevalget på langtur i mange år - så da kjørte jeg alltid frem og gjerne også hjem igjen. Nå har jeg liten el-bil (ikke fordi jeg er dame som bare trenger liten bil, men fordi familien bare trenger liten bil i hverdagen),og vi deler litt på hvem som kjører på langtur. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|