|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Mer enn at hun ikke liker brungrumset - det tror jeg Siv har innfunnet seg med for lenge siden - så er problemet med Sylvi Listhaug at hun er veldig, veldig vanskelig å jobbe med, tror jeg. Hun er solospiller, tar æren helt selv når det går bra og skylder på andre når det går dårlig, inkludert på sine egne medarbeidere. Det holder en stund, men ikke lenge. Du trenger faktisk at andre legger seg i selen for deg og ønsker å gjøre deg god hvis du skal få gjort noe som politiker, ikke bare komme med utspill. Jeg har inntrykk av at Sandberg i større grad har vært en lagspiller, bare det at han faktisk takket av Erna, og ikke gikk av som en lidende martyr ALLE hadde vært slemme med, viser forskjellen.
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??
Jeg ville ventet til møtet han og kjæresten skal ha med pressen i dag før jeg konkluderte på dette.
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Haha, de kommer nok til å skyte i mange retninger, men hittil har han ikke skyldt på ege sjef, eget apparat, egne ansatte, eget embedsverk.
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjorde han jo før han gikk av også. I et av intervjuene var han veldig "trumpsk" i å anklage tv2 og nrk for å skape fake news og lage sin egen medievirkelighet. Kommer nok ikke til å bli mindre av det i dag |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er enig i at Listhaug godt kan holdes i bakgrunnen. Det frister ikke å måtte forholde seg til propagandaen hennes.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|