Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-18, 00:11   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Det året nevøen (og noen andre jeg kjenner) fikk svømmekløe i vårt nærmeste vann stod ikke dette på lista. Så jeg meldte inn at det var der også. Tror det var i 2014.

Gammel 12-08-18, 00:52   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det året nevøen (og noen andre jeg kjenner) fikk svømmekløe i vårt nærmeste vann stod ikke dette på lista. Så jeg meldte inn at det var der også. Tror det var i 2014.

Det er jo ikke alle som reagerer allergisk på parasitten. Det er mange som badet sammen med meg, hverken datter, mann eller pappa har fått utslett. Det kan virke som at noen reagerer allergisk på parasitten, for den invaderer sikkert alle som bader. Den grusomme kløen varte 3-4 dager, da var prikkene væskefylte og fæle. Nå er jeg bare rød-prikkete på armer, bein og rygg særlig. Jeg har ca 200 prikker så fasinerende at resten av bade-gjengen har 0. Men man får visst verre og verre reaksjoner så jeg tror jeg holder meg til saltvann og klor.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.