|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden
Det er vel derfor lærerne får pepper, fordi de tror at de er de eneste som jobber mer enn 37,5 t/u resten av året. Desverre for manges del ,uten mulighet til å få 8 uker med sammenhengende fri.
|
|
|
#2 |
|
Dig for victory!
|
Bullshit.
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: GruffetrådenDet er få som mener det er en dårlig ordning da, meisje? Hvorfor skal lærerne få pepper for et fremforhandlet gode? Arbeidslivet fungerer jo faktisk sånn. Jeg kjenner ingen lærere som tror de er de eneste som har perioder med høyt arbeidspress, for en rar påstand.
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Selvsagt ikke. |
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Ehh, nei, det tror jeg virkelig ikke. Men jeg håper da virkelig at de som jobber mer enn 37.5 time i uka får kompensert for det. Får man ikke det, jaja, da er det jo et valg man tar da, spør du meg. Og da kan man faktisk ikke klage på at man jobber mer enn man får betalt for.
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Sv: GruffetrådenJeg kjenner at jeg gruffer litt over lærerdiskusjon i denne tråden. Hvorfor er det alltid lærere mot resten av verden?? For lite ferie er kjipt, for mye fri kan være kjipt, å jobbe mye hele året er kjipt enten man er lærer eller ikke. Peace and love! |
|
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan jeg gruffe over dette?
![]() |