|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...Du ønsker deg en kromfohrländer!
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...
Men vet du hvor mye de stinker, eller? Og sikler?!
Jupp. Og drit i å gå på en doodle/cobberdog. Du vet faktisk ikke hva du får av pels på dem.
|
|
|
#3 |
|
villende
|
Sånn helt seriøst, hva VET du om Cobberdogpelsen? Har du hatt mye omgang med flere Cobberdogs, eller lirer du bare av deg den dritten som spres av folk som ikke selv har erfaring med disse. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Men sånn helt seriøst, så er jo ulik pelskvalitet en av utfordringene med cobbere/doodler. Samme kullet kan jo ha ulik pelskvalitet. Det er jo en kjensgjerning og handler vel ikke om å spre dritt?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Så lenge tilbakemeldingen er "drit i å gå på en cobberdog/doodle", så tenker jeg at det er å spre dritt. Man får for øvrig beskjed om forventet pelstype på valpen man får, og standarden er enten curly eller wavy fleece, selv om det finnes noen shorthair individer (som røyter). Noe av poenget med dette prosjektet er jo å få stabilisert egenskapene til hundetypen, slik at man faktisk skal kunne vite hvilken pels hundene får. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg vet alt det du skriver over her og jeg har en viss forståelse for at du blir litt sur når folk er negative. Jeg ser at du har gått inn i dette med relativt åpne øyne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|