|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkering ved Anker hotell
Jeg veit ikke om det var en flåsete kommentar til mitt innlegg, men det er ikke spesielt hyggelig å komme ned dit etter jobb en sein kveld og møte på folk du veit du ikke har lyst å møte. Enkelt å komme til ja, men påstår at Anker er like lettvindt og mye bedre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Det var de «ubehagelige synene» Lavender snakket om jeg kommenterte. Synes det er en kjip måte å omtale folk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Ok, jeg har bare en «alle er dumme forsi jeg er sur»-dag og var nok litt kjapp i avtrekkern her. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Ja, jeg synes det er ubehagelig at de kjøper, selger, krangler, setter skudd åpenlyst, røyker stoff fra drikkeflasker, og sover i en krok uvisst død eller levende og han som satt på en stol og sov med munnnen på vidt gap, lignet en død person. Det er meldt tre HMS hendelser siste år på ansatte som har kommet borti sprøytespisser liggende oppå søppelbøtter og andre steder. Dette er ikke hverdags for folk flest når de parkerer på jobb. Og kollegaer har hatt innbrudd så fort det har ligget noe i bilen, nesten samme hva. Det har manglet et par kameraer.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|