|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Sv: Lojalitetsprogram fly - hvilket?
Et tips der er å kjøpe billett for poeng. Altså vanlig billett, ikke bonusbillett. Har man mange poeng er det en måte å få brukt de. Jeg skal til Lisboa i sommer for 80.000 poeng, og kunne velge fritt i tider og dager. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lojalitetsprogram fly - hvilket?Mannen et den som reiser mest her så han samler på sas, KLM og Norwegian. Våre Norwegian kontoer er slått sammen til familiekonto. Han må alltid bestille der det er billigst så å satse på en er vanskelig. Vi har kunne reist en del med poengene hans. Men Norwegian poengene er det som er enklest å bruke siden de går direkte over i penger og kan delbetale biletter. Så selv om man bare får spart opp 500kr så kan man bruke de. Nå har vi mange tusen stående og tenker å bruke de på en tur til USA. Han får og gratis bagasje, fast track osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Lojalitetsprogram fly - hvilket?Jeg har bare Norwegians visa og bruker det som privatperson. Sparer rewards på netthandling og ellers hver gang kortet blir brukt.
|
|
|
|
#4 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Lojalitetsprogram fly - hvilket?
Ja, det er sant - men de koster også mer poeng. Hadde SAS AmEx hvor man fikk Companion ticket (DVs bestill en bonusreise, ta med en venn gratis) og da mener jeg det måtte være vanlig bonusbillett. Men husker ikke helt sikkert. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|