|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?
Helt enig. Forsøkte å se første episode siden jeg hadde sett Lindmo (?) om den, men falt rett av. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mannen her i huset har helt aversjon mot fotball. Han var i tvil om han skulle fortsette etter første episode, nå er han hekta og anbefaler i volden sky. Det handler jo om så mange andre ting, fotballmiljøet er bare kulisser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?På spørsmålet "Skal vi snakke om Heimebane?" er svaret mitt nei. Dere andre må gjøre det så mye dere vil. Beklager, men jeg er superdårlig på sånne serier på TV til faste tider. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Man ser den jo selvsagt når det måtte passe på nett-TV.
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Æsj, må jeg finne på en annen unnskyldning? Jaja, jeg er vel stort sett ganske dårlig på serier. Dirk Gently har antageligvis fyllt opp kvoten min for i år. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Jeg synes Anne Dahl Torp snakker som Ingrid Bolsø Berdal, men som bokmål oversatt til nordtrøndersk. Jeg synes det er litt kjedelig. Men hun som spiller datteren er sjarmerende, nerden, og flere. Han som spiller kjæreste glemte å snakke trøndersk på de første replikkene sist episode. Men jeg følger med, enda jeg ikke kan eller vil kunne fotball. 4-4-2, et program på P3, ikke sant?
|
|
|
|
#9 |
|
En som trener
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Her i huset synes alle tre det er en fin serie! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Fotballprogrammet på P3 heter vel Heia fotball. Det er veldig morsomt og anbefales, men er trolig av størst interesse for de med et snev av fotballgalskap.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|