Sv: Listhaug og hennes unnskyldning
Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.
Jeg tenker hun må vise at hun er sjefen. Hvis FrP ikke lar seg rokke så er jo Høyre et gissel. Jeg skulle ønske Erna da sa at hun ikke kunne ha regjering sammen med FrP hvis én statsråd skal være fredet, når hun opplagt har gått altfor langt. Jeg synes det får Erna til å se svak ut. Alle andre i regjeringen ville blitt sparket ut, og nå blir Sylvi en hellig ku.
Helt enig med deg!
Det er klart at Erna har en ganske håpløs oppgave - jeg tenker at tradisjonelle Høyre har bedrevet mye kamelsvelging siden de kom i posisjon med FrP. Erna får den ene gufne greia i fanget etter den andre. Sylvi er jo en løs kanon - jeg synes hun beveger seg langt utenfor det som er greit fra en statsråd. Hun er ikke bare FrP-politiker når hun er statsråd. Hvis ikke Erna sier klart fra nå, kommer hun til å være et hjelpeløst gissel videre.
Det er helt surrealistisk at det er blitt slik.
Og dette må jo være et mareritt for Venstre.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|