|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Å invitere søskenbarn i konfirmasjon
Om det hittil har vært naturlig å invitere alle i bursdager og dine barn har blitt invitert i alle deres konfirmasjoner, vill jeg tenkt det var en selvfølge å invitere alle i konfirmasjon. Med mindre noe alvorlig eller ugreit har skjedd siden sist familiefeiring.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å invitere søskenbarn i konfirmasjon
Ja, det er derfor jeg spør her. Det er tydeligvis mange ulike meninger. Hadde disse eldste bodd hjemme eller i Norge, så hadde jeg nok ikke lurt på dette. Og det føles ikke direkte unaturlig å invitere dem. Men inviterer jeg kun dem da, eller bør jeg finne ut om det er en kjæreste involvert? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Å invitere søskenbarn i konfirmasjonJeg tenker dere velger selv og at det ikke finnes noe riktig/galt når det gjelder slike selskap. Og hvis noen skulle bli sure, så blir de jo det. Folk blir sure og snurt for så mye. Hva tenker konfirmanten om dette? Det er jo også viktig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Å invitere søskenbarn i konfirmasjonKonfirmanten vil nok ha hele slekta, ut til tremenninger og det hele. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|