|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?
Altså, det er mulig jeg er spesielt vanskelig å vippe av pinnen, men det skal liiiiiitt mer kjendisfaktor til for meg å bli så starstruck at det tilsvarer maktubalanse enn en leder av et lite politisk parti jeg ikke en gang er medlem av.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?Eg er einig i at dette med TSG ikkje kan samanliknast med det dei andre sakene som har vore om politikarar dei siste to mnd, men eg syns likevel at det blir litt vel bagatellisert her. Hadde det vore det samme om det var ein mannlig politiker på 38 år som hadde sex med ei 17 år gammal jente som var full? Eg innbillar meg at fleire her inne ville reagert då.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?Man kan selvsagt mene at dette er ugreit, som personlig oppførsel. Men det er virkelig noe helt annet enn #metoo. Prosessen resett har kjørt er virkelig motbydelig, ikke minst overfor den unge mannen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|