Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-18, 12:35   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ja, nå leser jeg at flere lokallag har blitt enige om "å følge litt ekstra med" når han har vært på besøk.

At det ikke har fått dem til å tenke "..og det går jo ikke an, jeg tar det opp med generalsekretæren!"

Tenk om det nå tegner seg et bilde av et samfunn der det faktisk ikke blir sett på som "jaja, han er jo en gris i fylla, men det får man bare passe seg for!" og ok?

Når kommer backlashen, og hvordan, lurer jeg på i dag... (og er fullt klar over at den er i god steam i kommentarfeltene. )

Gammel 12-01-18, 12:41   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, nå leser jeg at flere lokallag har blitt enige om "å følge litt ekstra med" når han har vært på besøk.

At det ikke har fått dem til å tenke "..og det går jo ikke an, jeg tar det opp med generalsekretæren!"

Tenk om det nå tegner seg et bilde av et samfunn der det faktisk ikke blir sett på som "jaja, han er jo en gris i fylla, men det får man bare passe seg for!" og ok?

Når kommer backlashen, og hvordan, lurer jeg på i dag... (og er fullt klar over at den er i god steam i kommentarfeltene. )

Det virker som om ingen har tenkt på at disse folka er (håper i allefall å være) morgendagens ledere og ministere, og at de da er avhengige av folks tillit, og at folk tar dem seriøst.

Neste i rekka nå, fylkesordføreren i Hedmark (Sp). Lurer på hvor det stopper? Og hvorfor har det egentlig vært så mye alkohol involvert, på disse partiarrangementene?

Gammel 12-01-18, 13:16   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dette er jo helt på trynet. Har de virkelig valgt videre en fyr de vet de må passe på som en unge i fylla? Det var jo en beinhard nominasjonskamp, hørte jeg - er ikke sånne ting en no-go helt automatisk?

Det er virkelig under enhver kritikk, dette også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-18, 13:24   #4
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg lurer på om de trekker seg nå før media informerer om det og det blir flere saker? Jeg trodde virkelig ikke det var så mange dustete mannfolk.

Det overrasker ikke meg i det hele tatt at det finnes så mange duster. Jeg er mest overrasket over at folk blir overrasket over at slik oppførsel er så vanlig. (Dette betyr ikke at jeg mener at alle mannfolk er sånn, bare så det er sagt. Langt de fleste er ordentlige.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-18, 15:17   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette er jo helt på trynet. Har de virkelig valgt videre en fyr de vet de må passe på som en unge i fylla? Det var jo en beinhard nominasjonskamp, hørte jeg - er ikke sånne ting en no-go helt automatisk?

Det er virkelig under enhver kritikk, dette også.

Sølik jeg forstår denne saken er det i Unge Venstre de har vært på vakt. Ikke i det paritet han er i. Så det er ikke de samme som har valgt ham som finner ham s¨å vanskelig at de må passe på ham. Men de må jo ha vist om dette i Unge høyre også.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.