Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nyttårsforsett 2018

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-17, 00:33   #23
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett 2018

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nyttårsforsett og nyttårsforsett, det er mer et stående løfte til meg selv og ungene - jeg skal alltid prøve å kjøpe brukt eller resirkulert, evt lage selv, før jeg kjøper noe (klær/møbler/elektronikk/andre dingser) nytt. Nei til forbrukssamfunnet, ja til Finn.no!

Fint forsett! Har også tenkt på forbruk, men tror jeg ender opp med mindre matsvinn (mest fordi at jeg på god vei allerede, så det blir ikke noe forsett, bare å gå litt lengre ).

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Leve mer nøysomt.

Kan anbefale matplanlegging her - vi har brukt ett år (eller litt mindre, men vi tilbakeførte) for å kategorisere forbruket. Var ganske greit, vi betaler veldig mye med kort. Kontanter og vipps er litt verre å holde koll på ... Og hos oss er det mat som er den store utgiften (etter huslånet, da. Definitivt størst). Mye spart (både penger og miljø) på å titte der. Har akkurat hatt rislapper til kveld. Gode! Og så forsvant alle grøtrestene fra middagen.

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Anbefaler sentrene som har HotYoga. Det gjør så godt for kropp og sjel at man kan bli avhengig.

Ja, jeg håper inderlig jeg blir avhengig. Det kommer virkelig til å bli lettere å gjennomføre da. Akkurat nå prøver jeg å finne ut av hva som er nybegynner og hva som absolutt ikke er det.

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

En annen ting er at jeg skal fortelle de såkalte vennene mine at jeg faktisk trenger de. Jeg trenger at de ser meg og er der for meg. De vet godt jeg er alene med jenta og et komplisert forhold til min familie noe som gjør at vi omtrent alltid er alene. Jeg trenger å bli invitert, jeg trenger å få besøk, jeg trenger at jenta og jeg er sosiale med andre enn bare oss selv. (Jeg er rett og slett lei av å være den som hele veien tar iinitiativ til invitasjoner, det må gå to veier).

Fantastisk fortsett! Heier på deg!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.