|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb
Mulig eg er surmaga, men eg vil nok ikkje kose meg på julebord eller andre trivselstiltak betalt av arbeidsgivar når eg veit at me jobbar er på grensa til det lovlige, nedbemanning fører til at tilsette blir arbeidsledige mm.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Mens jeg tenker man kan ta vare på de som er igjen, og at å bruke noen tusen på julelunsj eller annet er god investering og uansett ikke ville reddet noens stilling. (Men dersom det går på bekostning av elevers dopapir så er jeg enig i at man må la det være)
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Ingen fare for at nokon sluttar frivillig, egentlig. Men faren for nedbemanning er alltid der.
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Jeg tror sånn tankegang er å spare seg til fant. Man trenger å ha bittelitt rom for å lage trivsel for de ansatte. Ikke spinndyre reiser og julebord, men enkle tiltak. Det er en del av det ansatte koster tenker jeg, på lik linje med lønn. Sånt betaler seg i form av økt innsats og godt arbeidsmiljø, og å skvise de ansatte fordi det er knapphet på ressurser lønner seg ikke i lengden. En periode fordi man må over ei kneik er noe annet.
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Jeg er helt enig! Når man fjerner småting som er hyggelge går det på trivselen løs og det kan bli dyrt i lengden!
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Det tror jeg også.
|
![]() |
| Trådverktøy | |