|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb
Ikke her i år... Før fikk vi en del gaver fra barna, men det er det slutt på. Ikke at jeg er skuffet over det, altså. Men synes vi kunne fått noe av jobben. De siste årene gikk styreren å kjøpte gaver hun trodde vi likte (personlige som ikke traff helt), tidligere fikk vi gavekort(som jeg synes var topp). Derfor foreslo en kollega at vi kunne ønske oss noe felles til jobb. Tror det ble en smoothie maker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb
Ja, herregud! Det er gaver (snop etc) fra foreldre, fra styrer, fra kollegaer, i tillegg til rulleringen av fredagskos på jobb. Ikke vits å _prøve_ å leve sunt i desember engang.
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ingen julepåskjønninger på jobbI dag fikk personalet julesnop, vi har hatt 3-retters julemiddag og alle fikk Kahler Lysthus og personlig julekort fra meg. Alle har noe fint jeg kan fremheve, og det er krevende, men aller mest er det hyggelig. 22 kort
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|